Zespół Administracyjno-Gospodarczy - Komenda Powiatowa Policji w Żninie

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Administracyjno-Gospodarczy


Zadania Zespołu Administracyjno-Gospodarczego

 

Zespół Administracyjno-Gospodarczy realizuje zadania w zakresie:

 

  1. prowadzenia spraw mieszkaniowych policjantów;
  2. zapewnienia Komendzie zaopatrzenia logistycznego poprzez ścisłą współpracę z merytorycznymi wydziałami KWP w Bydgoszczy;
  3. opracowywania dowodów źródłowych dokumentujących wydatki Komendy, w tym faktur  i rachunków pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym;
  4. przesyłania dokumentacji finansowej do KWP w Bydgoszczy, w celu realizacji;
  5. prowadzenia gospodarki magazynowej pozabilansowej (magazyny podręczne);
  6. prowadzenia ewidencji składników majątkowych w zakresie sprzętu i materiałów:
  7. sprawowania nadzoru, przygotowywania i uczestniczenia w pracach inwentaryzacyjnych oraz związanych z wybrakowaniem składników majątkowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy, znajdujących się w użytkowaniu Komendy i jednostek podległych,  a także będących własnością innych podmiotów;
  8. sporządzania wniosków, umów i informacji w zakresie otrzymanych darowizn rzeczowych, użyczeń, środków finansowych przekazywanych na Fundusz Wsparcia Policji oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
  9. zapewnienia właściwego stanu technicznego i utrzymania obiektów Komendy oraz jednostek podległych;
  10. prowadzenia  postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu Skarbu Państwa, użytkowanego przez Komendę Powiatową Policji  w Żninie;
  11. prowadzenia – w uzgodnieniu z odpowiednim wydziałem  Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy – prac naprawczo-konserwacyjnych;
  12. nadzoru i kontroli użytkowania sprzętu transportowego;
  13. zapewnienia sprawności użytkowej sprzętu transportowego, w szczególności poprzez kontrolę czystości pojazdów i wykonywanych obsług bieżących oraz terminowego kierowania pojazdów na badania techniczne, przeglądy, obsługi i naprawy;
  14. rozliczania kierującego i osoby obsługujące sprzęt transportowy ze zużycia paliwa oraz sporządzania ocen dla pojazdów, które wykazują podwyższone życie paliwa;
  15. przygotowanie decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Komendanta Powiatowego Policji w sprawach mieszkaniowych;
  16. prowadzenia książki kasowej i rozliczania się z Wydziałem Finansów KWP w Bydgoszczy ze środków pieniężnych pogotowania kasowego.
  17. przyjmowania gotówki z nałożonych mandatów karnych gotówkowych i wpłacanie do banku;
  18. kompleksowej obsługi grupowych ubezpieczeń pracowniczych;
  19. prowadzenia działalności socjalnej w odniesieniu do policjantów, pracowników Policji  i członków ich rodzin;
  20. sporządzania wykazów za rekompensatę pieniężna za czas służby przekraczająca normę określoną w art. 33 ust.2 ustawy o Policji;
  21. kompletowania i opracowywania pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów dotyczących pozostałych należności dla funkcjonariuszy i pracowników Policji;
  22. wprowadzania do systemu SESPOL kart efektywności policjantów realizujących zadania o charakterze prewencyjnym (komórka dzielnicowych, komórka patrolowo-interwencyjna)

Metryczka

Data publikacji : 14.09.2016
Data modyfikacji : 23.04.2020
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Żninie
Osoba udostępniająca informację:
Tomasz Rajewski Zespół ds. Informatyki
Osoba modyfikująca informację:
Tomasz Rajewski
do góry